שאלות ותשובות

יש לך שאלה? אנחנו כאן כדי לענות עליה!

1. תוך כמה זמן רואים תוצאות?

תוצאות התחלתיות: תהליך הצערת פנים הוא אינדיבידואלי, ולכל אחת יש את הקצב שלה. הדבר תלוי מאוד גם במצב ההתחלתי של הפנים. עם זאת, לתוצאות ראשוניות (ומאוד משמחות, כפי שתגלי) ניתן לצפות תוך כשבועיים מתחילת האימונים והקפדה על תרגול מדויק. העור יהיה גמיש יותר, הנפיחויות, למי שיש, ירדו באופן משמעותי ומרקם העור וצבעו ישתפרו להפליא. 

תוצאות משמעותיות: התוצאות המשמעותיות יותר, הכוללות הרמת הפנים, שיפור מתאר הפנים, סנטר כפול, איזון עומק הקמטים ומתיחת הפנים – צפויות להתרחש אחרי כחודש וחצי – חודשיים תלוי במצב ההתחלתי ואורך החיים. עם זאת, כדי ליהנות מתוצאות יציבות לאורך זמן, חשוב להפוך את האימון לשגרת חיים (זה אפילו כיף!)

2. מה יקרה אם התרגיל לא נעשה בטכניקה הנכונה?

זו עשויה להיות צרה צרורה 😊. תרגילים לפנים נגד קמטים צריכים להתבצע בצורה מדויקת ובהרמוניה עם הפנים כדי שנוכל להשיג תוצאות מיטביות – אך חשוב מכך: כדי שלא נגרום נזק. לכן, אם תתאמני באופן שגוי, ייתכן ולא תיהני מהתוצאה הרצויה, או שבמקרה הפחות נעים, הטכניקה השגויה עשויה לגרום להופעת קמטים נוספים.

חוששת שלא תתרגלי באופן מוצלח? בדיוק לשם כך בנינו חבילה הכוללת קורס דיגיטלי והיזון חוזר, כך שנוכל לתת לך פידבק על הביצוע שלך!

ההמלצה שלנו היא להתחיל את תהליך האימון בקורס הכולל את חבילת ההיזון החוזר. כשאנחנו רואות את אופן התרגול, אנחנו יכולות לכוון אותך לתוצאות הטובות ביותר ולוודא שהתרגיל נעשה נכון ומדויק.

3. כמה פעמים בשבוע צריך להתאמן וכמה זמן זה לוקח?

בחודשיים הראשונים: בתקופת הלמידה של התרגילים וההפנמה ההתחלתית, יש להתאמן  6 פעמים בשבוע, כשאנחנו נותנים יום אחד מנוחה לשרירים. זמן התרגול נע בין 6-30 דקות, בהתאם למספר האזורים בהם נתמקד.

אימון שוטף: אחרי שהפנמנו את השיטה ונתנו Boost לשרירים, נתמקד בשמירת התוצאות ונתאמן כ 3-4 אימונים בשבוע, פעם ביום. 

החלק הכי כיף: את התרגילים ניתן לעשות בכל שעות היום- בסשן אחד או בפרישה על פני כל היום, בהתאם לנוחות שלך. בנוסף, חלק מהתרגילים לא דורשים מראה וניתן לשלב אותם כחלק מהיום יום, לדוגמא באמצע ישיבה במשרד או מול הטלויזיה 😊.

 

4. איך מתכוננים לתרגול?

לקראת התרגול, שטפי ידיים היטב והצטיידי במראה שתאפשר לך לראות את הפנים ואת הצוואר. המראה היא מרכיב חשוב בתרגול, היא מאפשרת לך להקפיד על טכניקה נכונה.

עור רגיש: אם העור שלך רגיש ונוטה להתפרצויות "זעם" בצורת פצעונים ושאר מרעין בישין, מומלץ שלא להתאמן עם איפור על הפנים.

עור יבש: מומלץ למרוח קרם לחות כ-20 דק' לפני התרגול ולהספיג את השאריות בסמוך לאימון.

5. האם ניתן להתאמן לאחר הזרקות בוטוקס ופילרים?

בהחלט! מתיחת פנים טבעית אפשרית גם אחרי טיפולי הזרקות, אם כי כדאי לקחת בחשבון שבתקופה הראשונית לאחר ההזרקה קצת קשה להרגיש את השרירים. בנוסף, התרגילים עשויים לגרום לכך שההשפעה של הבוטוקס תעבור מהר יותר. כדי להיות בטוחה, התייעצי עם הרופא שלך לפני תחילת האימון.

6. האם התרגילים מתאימים לכל גיל?

אוקי, אנחנו ממש צריכות שתקשיבי לנו עכשיו. פשוט תדמייני שאנחנו עומדות על במה במרכז הטיימס סקוור וקוראות: אימון שרירי הפנים מתאים לכל אחד ואחת, בכל גיל!
בגיל צעיר (ירדנו מהבמה, אגב) התרגילים יובילו לשיפור צבע וגמישות העור, איזון של טונוס השרירים בפנים, תיקון פגמים בפנים (כמו סנטר כפול, למשל), פיסול עצמות הלחיים וכמובן – עיכוב תהליך ההזדקנות בפנים ובצוואר.  בגיל מבוגר יותר התרגילים מסייעים בעיקר לתיקון נזקי הזמן וסימני הגיל – כמו אובדן גמישות העור, נפילת העפעפיים ונפילת מרכז הפנים, כמו גם טשטוש משמעותי של הקמטים בכל הפנים.

7. האם התרגילים בטוחים? באלו מצבים אין לתרגל?

אימון הפנים הינה אחת השיטות הבטוחות ביותר להצערת הפנים. השיטה היא טבעית, לא פולשנית, ומאפשרת לגוף להשתמש במנגנונים הקיימים בו לחידוש הגוף ועידוד תהליכי הצערה. יחד עם זאת, קיימים מצבים בהם אין להתאמן – ראי כאן את הרשימה המלאה