השריר הזיגומטי הגדול – אם יש שריר בפנים שלך שאת רוצה חזק ועבה זה השריר הזה💪.
איך עושים את זה? בדיוק כמו שמאמנים את הגוף בחדר כושר, אפשר לחזק ולעבות את השריר. זה גם אחד התרגילים האהובים עלנו🥰.

אם נגיד לך עכשיו להרים את עצמות הלחיים זה כאילו שנגיד לך לפרוס כנפיים ולעוף 🧚‍♂️. לנו לקח שבועיים-שלושה ללמוד איך לעשות את זה נכון, ומאז אנחנו גרופיות של התרגיל.

למה זה כל כך קשה? מכיוון שזה לא שריר שאנחנו רגילות לבודד בצורה מודעת ולהרים. בדרך כלל בהתחלה, כשלא מצליחים להזיז את השריר "מתגייסים" שרירים בסביבה לסייע – השריר המעגלי של העין, שרירים בצידי האף ואפילו השרירים שמעל הגבות, ואלו דווקא השרירים שאת רוצה להרפות…

יחד עם זאת, כשעושים את זה נכון, עם הדרכה, פתאום קורה "הקסם הזה". נוצר קשר בין המח שלנו לשריר והוא פתאום זז לו. בהתחלה זו תנועה קטנטונת אבל לאט לאט היא גדלה, ואחרי שבועיים שלושה את כבר יודעת להרים את עצמות הלחיים שלך אל-על בלי ששום שריר אחר בפנים שלך יזוז. בתרגול יום יומי, את יכולה לעבות מעט את השריר. העיבוי הזה של השריר אפילו במעט, מחטב ומרים את הפנים. בקיצור שווה את המאמץ.

בתכניות האימון בהתאמה אישית לכל הפנים תלמדי קומפלקס מדהים המותאם לך, וכולל את התרגיל הנפלא הזה עם ליווי יום יומי בוואצאפ. אל דאגה, מניסיוננו כולן מצליחות ללמוד אותו וגם את תצליחי. אם גם את רוצה, היכנסי לאתר שלנו (חפשי FACEMART בגוגל), הרשמי לאחת מתכניות האימון בהתאמה אישית – ונצא לדרך🙌.

יש לך שאלה על התרגיל או על התכניות? כתבי לנו בתגובות נשמח לענות 💖😊.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *