זהירות! כיווץ יתר של השרירים בצידי האף, ישפיע על כל הפנים שלך!

שימי 👍 (זה ישמח אותנו עד מאוד 😊) וקבלי עוד מידע חשוב + טיפ שישלים לך חתיכה חשובה בפאזל המופלא שנקרא תרגילי פנים ויאפשר לך לשמור על מראה קורן ומורם באופן טבעי לגמרי 🌿.

בצידי האף יש זוג שרירים חשובים, השרירים האלו אחראים על חלק מההבעות הפחות סימפטיות שלנו – גועל או סתם חוסר שביעות רצון.

מצב של כיווץ יתר של השרירים בצידי האף, הוא אחד הגורמים להיווצרות כפלים בצידי האף והפה (נאזולאביאל פולדס), הוא גם משפיע גם על אזור העיניים ובקיצור שווה לך מאוד לשמור עליהם.

אז איך בתכלס תשמרי עליהם? קודם כל, בקרה על המימיקה שלך. תבדקי את עצמך – האם את נוהגת לכווץ באופן קבוע את השרירים בצידי האף? אם כן, מהיום תהיי מודעת לתנועה, והשתדלי להמעיט בה (תכלס עצם זה שאת קוראת את הפוסט הזה עכשיו כבר עוזר).

בנוסף, קבלי טיפ מדהים ב  מאתנו, להרפיית השרירים שבצידי האף:

פתחי את הפה בתנועת O ארוכה. שימי לב שמרכז השפתיים העליונות והתחתונות רפויים לחלוטין (לא בנשיקה), האזור שמעל ובצידי הפה צריך להיות חלק לגמרי (שלא יווצרו קמטוטים מעל השפה).
הישארי בתנוחה הזו 10 שניות, חזרי על הפעולה שנית.

זהו, יש לך את זה. אם את לא בטוחה, או שיש לך שאלה על התרגיל, את מוזמנת לכתוב לנו בתגובות, או ישירות בהודעה ונשמח לעזור.

את רוצה לעבוד בצורה מסודרת ושיטתית על כל הפנים? כנסי לאתר Facemart לתוכנית Facelift Basic – התרגיל הזה ועוד טכניקות מעולות נוספות מחכות לך שם 😊🙌.

אם את עדיין לא עוקבת אחרנו, שווה לך ממש! סרטונים עם תרגילי פנים, פוסטים שווים ועוד טיפים – הכל שם:

לעמוד הפייסבוק של FACEMART לחצי כאן לאינסטגרם לחצי כאן 

לתוכנית אימון בסיסית לכל הפנים לחצי כאן

יוגה לפנים, פייסיוגה

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *