סנטר כפול, נפילות מתחת לסנטר וטישטוש קו הלסת – את זה את לא רוצה לפספס!

תראי מה את יכולה בקלות למנוע!
יש דברים ששווה מאוד לדעת מראש – ההשלכות של צוואר אחורי מכווץ על הפנים שלך זה אחד מהם.

שימי 👍 – זו תודה וירטואלית חינמית עבורך ושווה המון עבורנו🙏, וקבלי מידע שיכול לשנות לגמרי את האופן שהפנים שלך מתבגרות בדרך טבעית לגמרי 🌿.

תראי את הגברת האצילית פה בתמונה. בטוחות שאם מישהי היתה אומרת לה לפני 20-30 שנה לשים לב לא לכווץ את הצוואר האחורי כי זו התוצאה, היא היתה מייד עושה מאמץ ומשנה את ההרגל המיותר הזה.

מה בעצם קורה לנו כשאנחנו באופן קבוע עם צוואר אחורי מכווץ? התשובה היא – הרבה מאוד קורה!

זה משנה את כל האיזון הדק בין שרירי הצוואר ואפילו הגב. חלק מתקצרים ונשארים במצב מכווץ, חלק נחלשים, הצוואר כולו ממש מתקצר. והתוצאה – היווצרות של סנטר כפול ונפילה מתחת לסנטר, איבוד של קו הלסת ועומק הזוית שבין הסנטר לצוואר.
בקיצור – שווה שווה שווה למנוע.

איך מונעים? קודם כל מודעות, עצם זה שאת קוראת את הפוסט הזה עכשיו עושה לך חצי מהעבודה. בנוסף, ביום חמישי הקרוב נפרסם תרגיל פנומנלי שאת יכולה ליישם גם במהלך היום, שיעזור לך לוודא שהצוואר האחורי שלך, משוחרר, אלסטי ובשום אופן לא מכווץ!

אם את רוצה כבר עכשיו ללמוד קומפלקס תרגילים שלם לשליש התחתון של הפנים את מוזמנת להיכנס לאתר שלנו – גם בתוכניות עם ליווי אישי, וגם בתוכנית הבסיסית שלנו Facelift Basic, אנחנו שמות דגש מיוחד על כל האזור החשוב הזה 🙌💪.

את מכירה אמא\אחות\חברה שהפוסט הזה יעזור לה – שתפי ותייגי או שפשוט תשאירי לנו  בתגובות, זה יעזור להפיץ את הבשורה!

תמשיכי לעקוב – נתראה בקרוב 🌿😊.

אם את עדיין לא עוקבת אחרנו, שווה לך ממש! סרטונים עם תרגילי פנים, פוסטים שווים ועוד טיפים – הכל שם:

לעמוד הפייסבוק של FACEMART לחצי כאן לאינסטגרם לחצי כאן 

לתוכנית אימון בסיסית לכל הפנים לחצי כאן

התעמלות פנים יוגה לפנים פייסיוגה

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *