התכנסות של הפנים למטה ולמרכז? בואי ללמוד על הרמת פנים בדרך טבעית לגמרי

התכנסות של הפנים למטה ולמרכז? שרירי הרקות והלעיסה הם המפתח!

שימי ❤️ כדי שנוכל להמשיך לתת לך תוכן שווה ואיכותי, ובואי לצלול לאחד הנושאים שאולי הכי משפיע על המראה שלנו עם השנים….

הפעם אנחנו מדברות על התכנסות של הפנים למטה ולמרכז – איזה דבר מבאס.
זה הולך יד ביד עם איבוד נפח במרכז הפנים, משווה מראה עייף, ולאלו מאתנו שיש מבנה פנים עם קפלים בצדי האף והפה זה יכול לגרום גם לקמטים באזור.

החדשות הטובות הן, שלגמרי יש מה לעשות! וברגע שלומדים את הטכניקה, זה אפילו די פשוט ונכנס לשגרה היום יומית שלך – ככה באופן טבעי לגמרי 🌿.

המפתח הוא צמד שרירים – שרירי הלעיסה ושרירי הרקות (שגם הם חלק משרירי הלעיסה). אנחנו אוהבות גם לקרוא להם "שרירי המסגרת" של הפנים.

לשרירים האלו השפעה מטורפת על מראה הפנים שלך. כמו הרבה שרירים בגוף, גם הם נוטים להתקצר להתכווץ ולאבד מהגמישות שלהם עם השנים, וזה משפיע בצורה דרסטית על כל הפרופורציות בפנים.
מה אפשר לעשות? פשוט – להכניס לשגרה תרגילי מתיחה והרפיה של שרירי הלעיסה והרקות.

איך עושים את זה? קבלי ב ❤ מאתנו, תרגיל כיפי ופשוט שאת יכולה ליישם מעכשיו:
את מניחה את שורש כף היד על אזור הרקות (את יכולה להדק שיניים כדי להרגיש את השריר תחת ידייך). אם את בישיבה תקפידי שהראש למטה כדי לא לאמץ את העורף (אפשר ועדיף לעשות בשכיבה). תני לשורש כף היד לשקוע לעומק השריר, תעשי מתיחה ראשונית קלה ותעצרי. עכשיו לאט לאט תני לידיים לעלות מעצמן עד לקו השיער. חזרי על התרגיל 3-5 פעמים – סה טו!

את התרגיל הזה ועוד תרגילים נפלאים את יכולה ללמוד בתוכנית Facelift Basic. ואם בא לך ללמוד קומפלקס מתקדם שכולל גם שרירי לעיסה ועצמות הלחיים, את מוזמנת לבחור באחת מתוכניות האימון שלנו עם ליווי אישי.

מה בהמשך? נדבר על אזור עצמות הלחיים, נראה תמונות לפני ואחרי וכמובן ניתן עוד טיפים שווים 😍.

אם אהבת תשאירי לנו 🌷 ושיהיה סופ"ש נפלא 😊🙌.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *