איך תשמרי על הפנים שלך בתקופות קשות?

סטרסס, מי מאתנו לא עברה תקופה כזו…
איך תשמרי על הפנים שלך גם בתקופות קשות? שימי 👍 וקבלי מאתנו באהבה טיפים טובים לימים הפחות טובים (ושיהיו כמה שפחות!).

תקופות קשות משפיעות מאוד על הפנים שלנו. יש שרירים שזה בדיוק התפקיד שלהם להתגייס למצב ולעזור לך להביע אותו בכל חומרתו.

מה הבעיה? הבעיה היא שאחרי שאת מתעודדת, מתאוששת, שמחה ומאושרת, השרירים שהתכווצו עם השנים מתקצרים ומתכווצים ונשארים במצב הזה באופן קבוע ומשאירים חותם על הפנים שלך.

אלו בדיוק השרירים, שגורמים לך להיראות עצובה, מוטרדת, ואפילו חלקם ממש מורידים לך פיסית את הפנים למטה.

כשהשרירים האלו מכווצים ומקוצרים, הם "מורידים" גם כשאת במצב רוח מצויין.
מה לעשות, אלו שרירים אמוציונאליים, קשים, לא זורמים ולא ממשיכים הלאה… 😉

החדשות הטובות הן, שעצם זה שאת קוראת את הפוסט הזה, ממש עכשיו, כבר יעזור לך להתמודד עם המצב להבא. כי אחרי שהעננים מתפזרים, יש הרבה דברים שאת יכולה לעשות כדי לעזור לפנים שלך להתאושש!

קבלי כמה טיפים שווים באהבה מאתנו שיעזרו לך למנוע ולטפל:

תזהי מהם השרירים ה"מורידים" שפעילים אצלך – ראי סרטון שפרסמנו בנושא בעבר: https://fb.watch/1VYzUDjiAY/

מודעות מודעות מודעות – תהיי מודעת לשרירים האלו, איך ומתי שאפשר. תנסי לא לתת להם להשתלט לגמרי על ההבעות שלך (יש שאומרים שיש גם משוב חוזר בין הבעות הפנים להרגשה, כך שזה יכול אפילו לשפר את הרגשתך!)

 עברת יום קשה במיוחד? בכית? כעסת? היום יום חדש, השמש זורחת, והשרירים המכווצים ישמחו מאוד שתרפי ותמתחי אותם.

לא סתם אנחנו אומרות שהדבר הכי טוב שאת יכולה לעשות לפנים שלך זה להרפות ולמתוח אותם. זה הדגש שלנו בתוכנית FaceLift Basic, באתר אנחנו נותנות שני תרגילי מתנה שיעזרו לך לעשות בדיוק את זה, וגם בפיד שלנו תוכלי למצוא לא מעט תרגילי הרפיה ושחרור.

זהו מקוות שעזרנו ולו במעט להרגשה הטובה, אם אהבת שימי 🌷 בתגובה ושניפגש רק בשמחות ❤️❤️❤️

 

אם את עדיין לא עוקבת אחרנו, שווה לך ממש! סרטונים עם תרגילי פנים, פוסטים שווים ועוד טיפים – הכל שם:

לעמוד הפייסבוק של FACEMART לחצי כאן לאינסטגרם לחצי כאן 

לתוכנית אימון בסיסית לכל הפנים לחצי כאן

יוגה לפנים פייסיוגה

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *